ŠTO JE SEO?
Ukratko, SEO (engl. search engine optimization) je optimizacija web-stranice za pretraživače kao što su Google, Bing, Yahoo i slično.
Ona uključuje niz radnji kojima je cilj optimizirati stranicu kako bi se ona pojavljivala na što boljoj poziciji među rezultatima pretraživanja kada korisnici pretražuju ključne riječi relevantne za nju.

ŠTO UKLJUČUJE SEO?
Nakon što pošaljete svoju web-stranicu na analizu, temeljito ćemo pregledati sve njezine aspekte uz pomoć naprednih alata. Na temelju toga pružit ćemo vam jasnu sliku o područjima koja zahtijevaju poboljšanje i strategijama za postizanje boljih rezultata. On nas ćete dobiti konkretne povratne informacije i specifične prijedloge za optimizaciju web-stranice.
Konkretni elementi koje analiziramo i poboljšavamo u sklopu SEO optimizacije su:
analiza ključnih riječi
Istraživanje ključnih riječi pomoću naprednih alata i izrada plana ključnih riječi koje je potrebno uvrstiti u sadržaj
On-page SEO
Optimizacija elemenata na web-stranici: naslova i opisa, linkova, slika, tekstova itd.
Optimizacija postojećeg sadržaja i kreiranje novog koji će poboljšati rangiranje trenutnih stranica i privući nove korisnike
Off-page SEO
“Link building“, odnosno izgradnja povratnih veza (engl. “backlinks”) na web-stranicu kako bi se povećalo povjerenje prema web-stranici i izgradio njezin autoritet
TEHNIČKI SEO
Ispravljanje tehničkih grešaka na web-stranici (pogreške u strukturi, brzini učitavanja, prilagođenosti mobilnim uređajima i sl.)
Praćenje i analitika
Praćenje izvedbe pomoću alata povezanih s web-stranicom s ciljem prilagođavanja strategije i donošenja odluka za dalje
IzvJeštaVANJE o rezultatima
Izrada SEO izvještaja o poduzetim radnjama i njhovim rezultatima za lako i jasno praćenje napretka
NAJNOVIJE S NAŠEG BLOGA:
-
Google PageRank 2025: kako funkcionira i zašto je još uvijek važan
Kada govorimo o povijesti SEO-a, teško je ne spomenuti PageRank, jedan od prvih i najvažnijih algoritama koji je Google učinio dominantnom tražilicom kakvu danas poznajemo. Iako je od njegova uvođenja prošlo više od dva desetljeća,…
-
Anchor tekst – definicija, vrste i kako ga ispravno koristiti
Anchor tekst je jedan od onih SEO elemenata koji često ostaje zanemaren, iako može imati presudnu ulogu u uspjehu vaše strategije link buildinga i cjelokupnog SEO uspjeha. Iako je malen u formi (samo nekoliko riječi…
-
Što je link building i zašto je važan za SEO u 2025.
Jeste li ikad upisali svoj proizvod ili uslugu u Google tražilicu i zapitali se zašto se vaša konkurencija pojavljuje prije vas? Možda redovito pišete članke za blog, možda ste čak i angažirali SEO agenciju, ali…